Torsdag

Promenerade på morgonen idag med killen och lill tjejen. Mysigt att bara vara vi tre igen. Mina tankar tar över allt. Jag kan inte rå för det. Det är som att när jag är här hos mamma så kommer allt tillbaka till mig. 
Jag vill inget annat än att må bra och vara tillsammans med min dotter.
Men svåra minnen sitter visst väldigt djupt. 
Vet inte vad jag ska ta mig till. Försöker bara bete mig helt normalt och äta som vanligt. Men dom senaste dagarna har det varit svårt. Är rädd att det ska bli som förut. eller det har ju alltid varit så men jag har kunnat äta och må bra, inte tänka så speciellt mycket, fast jag tänker ju på det varje dag. Hur tjock och hemsk jag är. Vad jag äter, om jag äter nått gott så hatar jag mig själv för det. Tankarna är ju alltid med mig! 
Jag kommer aldrig bli av med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0